Egy funkcionális weboldal tervezése nem történik meg egyik napról a másikra. Időre és energiára (és néha sok pénzre) van szükség ahhoz, hogy a webhely működőképes legyen.
Mint minden más technológia, az internet gyorsan változik. A felhasználók különböző eszközöket használnak a webhelyek megtekintéséhez. К тому, что, hogy a felhasználók a webhelyén keresztül manőverezhessenek, folyamatosan frissítenie kell és alkalmazkodnia kell.
Plusz, A Google algoritmusai folyamatosan változnak – webhelye használhatósága befolyásolja a Google keresési rangsorát.
Röviden előfordulhat, hogy nem tudja, hogy a webhelyére szükség van egy nagyjavításra. Bonyolult, hogy lépést tartson a változások mögött, amelyek a színfalak mögött zajlanak. Szerencsére vannak olyan jelek, amelyek miatt a webhelynek át kell tekintenie az arcot.
Íme néhány olyan jel, amelyre a webhelynek újratervezésre van szüksége.
Nagy visszafordulási arány
Webhelyének analitikusai többet mutatnak, mint ahogyan a felhasználók a webhelyen keresztül navigálnak. Azt is megmutatják, hogy optimalizálni kell-e webhelye tervezését.
Az egyik legnagyobb analitika, amelyet meg kell nézni, a te Visszafordulási arány . Az alábbiakban egy képernyőkép jelenik meg arról, hogy hol találhatja ezt a Google Analytics szolgáltatásban az “Acquisition” részben található Forgalom részben:
A visszafordulási arány az a sebesség, amellyel a felhasználók elhagyják webhelyét. Mi okozza a felhasználónak, hogy elhagyja a webhelyet? Néhány tényező:
Lassú betöltési oldalak
A Google kiváló minőségű tartalmat és oldalakat hirdet a felhasználók számára. Algoritmusuk rangsorolja az oldalakat Gyorsabb rakodási idővel magasabbak, mint a lassabb rakodási idők. A gyorsabb webhely nem csak a jó SEO gyakorlat, hanem befolyásolja, hogy a felhasználók hogyan navigálnak az oldalán. Ha egy felhasználó találkozik egy lassabb weboldalon, akkor nem fog maradni.
Ellenőrizheti webhelye sebességét a PageSpeed Insights eszköz , lásd alább. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy webhelyének teljes újratervezésre van szüksége (néhány dolog csak javítani kell), de ez hozzájárulhat a tényezőhöz.
Ha további tippeket szeretne kapni a webhely sebessége miatt, nézze meg Ann Smarty átfogó darabját, Mindössze annyit kell tennie, hogy a webhely sebességét elsajátítsák anélkül, hogy túlterheltek lennének „.
Műszaki hibák
Észrevehetjük, hogy a visszafordulási arány hirtelen szuper magas? Vessen egy pillantást arra, hogy a felhasználók mennyi ideig vannak az oldalán. Ha csak néhány másodpercig tartanak, akkor 404-es számot kaphat.
Tekintse meg webhelyét a látogatói szempontból (használja a különböző böngészőket, mert ez is a probléma). Használhatja a Google-t is Search Console Hogy ellenőrizze a feltérképezési hibákat.
Gyenge felhasználói élmény (UX)
Voltál már olyan weboldalon, ahol olyan sok felbukkanó ember volt, hogy nem találtad a tényleges tartalmat? A Google bünteti az ilyen típusú weboldalakat, és az átlagos felhasználók nem fognak maradni, ha nem találják meg a keresett tartalmat.
Ez is hozzájárul a nehéz navigációhoz, ami jelentősen csökkenti a felhasználó tapasztalatait. Убеждаться, hogy webhelye térképje koherens és az átlagos felhasználó számára kényelmesen áramlik.
Mobilbarát weboldalak
Hallottad, hogy egyre több felhasználó használja mobileszközét az internet eléréséhez. Факт, hogy majdnem A keresések 60% -át mobil eszközökön végzik . Убеждаться, hogy a webhely gombjai könnyen elérhetők mobileszközön keresztül. Убеждаться, hogy a céloldalak elérhetők mobiltelefonon keresztül.
A Google kiváló ingyenes eszközzel rendelkezik Amely lehetővé teszi, hogy kipróbálhassa, milyen jól reagál a webhely az olyan eszközökön, mint például okostelefonok és táblagépek. Egyszerűen írja be a webhely nyitóoldalát, és hagyja, hogy az eszköz megmondja, milyen jól teljesít mobileszközökön. Az eszköz normál operációs szinten (3G) keres. Például egy minta keresést készítettünk a Google weboldalán, hogy megismerhessük, hogyan működik.
Az eszköz megmutatja, hogy hány másodperc (vagy mennyország tiltja a perceket) a weboldal mobileszközön történő betöltéséhez szükséges. Azt is megmutatja, hogy a látogatói veszteség becsült százalékát az Ön betöltési ideje miatt tapasztalta. Lehetősége van arra is, hogy készítsen egy ingyenes jelentést, amely bemutatja, hogyan oldhatja meg azokat a problémákat, amelyek befolyásolják a мобиль betöltési időt.
A mobil webhelyek gyorsaságával kapcsolatos problémák alaposabb feltárása érdekében ne hagyja ki Andy Favell oszlopát ” Hogyan optimalizálhatja mobil webhelyének sebességét: problémák tesztelése „.
Elavult web design
Hallott már róla, hogy mire új számítógépet vásárol, már elavult? Az internet ugyanúgy működik. Mire frissíti webhelyét, az már leértékelődik.
Ne feledje a 90-es évek weboldalát? Villogó gombok, szürkeárnyalatos és neon színek, sok grafika? Miközben sok ilyen weboldal még mindig működik, nem vonzza a modern felhasználót, hogy látogassa meg őket. Например, nézze meg www.ifindit.com .
Az első benyomások mindent jelentenek, és ez a weboldalakra is érvényes. Ön nem csak elveszíti hitelességét a rossz web design, akkor elveszíti a látogatókat. Egy ideje nem frissítette webhelyét? Itt van egy gyors példa a webes megjelenítés egyik legfrissebb tendenciájára:
Moduláris felépítés
Az új weboldalak egyszerűségéből fakadóan a moduláris tervezés egyre népszerűbb. A moduláris tervezés alapelve, hogy egyetlen, rugalmas sablont használjon, amely különféle tartalmi formákhoz igazítható, nem pedig egy egyedi, egyedi tartalomtípusra szabott sablon. Ez a design megfelelője a Intelligens tartalom Trend a tartalom marketingben.
Bár a moduláris kialakítás nem mindig megfelelő az esetek 100% -ára, sok esetben hatékonyabb, kevésbé erőforrás-igényes és könnyen kezelhető a navigációhoz.
Íme egy példa a Waaark design stúdió moduláris weboldal tervezésére:
Az elvihető
Gondolj a webhelyére tégla- és habarcs-üzletként. Ha a zsindelyek leereszkednek, és az ablakai felszállnak, senki sem fog megállni. Néha egy kicsit felújítanak, hogy újra eljussanak a dolgok. Ha töltötted időt és pénzt a webhelyed kialakításában, akkor a régi és az új elfogadás nehéz.
Вероятный, hogy nem tudja, hogy webhelyének rögzítésre van szüksége. Ha webhelyének frissítésre van szüksége, a jelek közvetlenül előtted vannak. Vessen egy pillantást webhelyed elemzésére – vannak olyan problémák, amelyek javíthatók? Alkalmazkodjon a változó időkhöz, és mobilitása barátságos legyen.
Legfőképpen ne féljen gondolkodni a dobozon kívül, és próbáljon valami újat a sajátjával web design . A webhelyének felújítása zavaró lehet, de a merülés megéri a kockázatot.
Amanda DiSilvestro írója NoRiskSEO , A teljes körű szolgáltatást nyújtó SEO-ügynökség, és az SEW munkatársa. Csatlakozhat az Amandához Твиттер а также LinkedIn , Vagy nézze meg a szolgáltatásait amandadisilvestro.com .
Связанное чтение
A Google folyamatosan csíp és módosításokat végez a szemantikus keresésben. A túlnyomó többség előre be nem jelentett és észrevétlenül érkezik, ám a Google stratégiájának érdekes mutatója lehet, és figyelni kell rájuk. Itt van öt legutóbbi frissítés, amelyet elfelejtettél.
Az Ön helyszíni SEO-je megszakadhat anélkül, hogy felismerné. Mindannyian ismerjük az alapokat: а содержание király; A felhasználók először érkeznek; Kerülje el a vékony tartalmakat, a kulcsszavakat, a feletti hirdetést stb.
De nem minden helyszíni SEO kérdések annyira nyilvánvalóak. Itt van a hét helyszíni probléma, amelyek nagyon könnyen kimaradhatnak.
Az elmúlt hetekben a mesterséges intelligenciát körülvevő lelkesedés lendületet adott az “AIO” (mesterséges hírszerzési optimalizálás) segítségével, amely az ügynökség weboldalain és blogjain élt. De amikor a Google RankBrain-je van, az AI optimalizálása nem új vagy bonyolult.