Nem titok, hogy a SEO és a tartalommarketing kiegészítik egymást. A SEO segít a felhasználóknak a márkájával kapcsolatos információkhoz való kapcsolódáshoz és azok felfedezéséhez, míg a tartalommarketing biztosítja, hogy az információk relevánsak, vonzóak és alapozva legyenek a konverzióhoz.
Ahogyan a SEO önmagában nem elég ahhoz, hogy garantálja a tartalom minőségét és relevanciáját, a tartalommarketing önmagában nem elegendő a teljesítmény és az eredmények biztosításához. Amikor a tartalommarketing művészete összekapcsolódik a tudományág SEO tudományaival, a marketing siker valóban garantált.
A SEO és a tartalom marketing konvergenciája évek óta beszélgetés témája, és most a fúzió végül megtörténik. Az ügyben a BrightEdge (a cégem) nemrégiben felmérte 250 digitális marketinget a vezető globális márkáktól, és megállapította 97 százalék A megkérdezett marketingszakemberek úgy vélik, hogy a SEO és a tartalom egyre integráltabbá válik és / vagy egyetlen funkcióra konvergál, csupán 3% -kal különálló tudományágakként tekintik őket.
SEO és a felfedezés tudománya
Annak ellenére, hogy a fejlett keresőmotor-algoritmusok ma vannak, még mindig nem dolgozzák fel az információkat az emberekhez hasonlóan. Ezért kulcsfontosságú, hogy a keresőmotorok könnyebben megértsék az Ön által közzétett tartalmakat. A jó SEO segíti a keresőmotorokat, hogy lehetővé tegyék számukra, hogy meghatározzák, hogy a tartalom a legjobb választ kapja-e a keresők számára.
A tartalom marketingszakértőknek meg kell érteniük a SEO legjobb gyakorlatát, és be kell tartaniuk annak érdekében, hogy elkerüljék az okozást Technikai hibák , Duplikált tartalom vagy árvaoldalak. Ez csak néhány olyan kérdés, amely súlyosan befolyásolhatja a tartalom teljesítményét, csökkentve a forgalmat, a konverziókat és a bevételeket.
A tartalom marketing és a teremtés művészete
Az ügyfelek felelősek – és nagyobb teljesítményük van, mint valaha. Az ügyfelek igényeinek kielégítése és átalakítása érdekében a márkák láthatóvá és meggyőzőekké válnak, és a fogyasztókat minden lehetséges módon meggyorsítják mikro-pillanat Csodálatos élményekkel.
A tartalom a kulcsa a kapcsolatok kiépítésének. Arra kell ösztönöznie az olvasókat, hogy mélyen gondolkodjanak, és érzelmekre kell utalnia. Amennyire az emberek úgy gondolják, hogy döntéseik logikai vagy konkrét tényeken alapulnak, az érzelmek fontosak a döntéshozatal szempontjából is.
Az emberek emlékeznek a tapasztalatokra – nem pedig a szövegre. Ezért változnak a történetek. A legfontosabb az, hogy olyan közönségeket hozzanak létre, amelyek rezonálnak egy közönséggel Tartalmi szerepvállalás . A fogyasztóknak értéket kell találniuk a létrehozott tartalomban; Ellenkező esetben az elhasznált idő és erőforrások eltűnnek. Nincs optimalizálás olyan tartalomhoz, amelyet a fogyasztók nem találnak hasznosnak vagy vonzónak, ezért mindig olyan tartalmat készítsen, amely egyedülálló perspektívát kínál, ösztönzi a beszélgetést, időszerű és kielégíti a szükséges igényeket.
Ahogyan a tartalomszolgáltatóknak meg kell érteniük a SEO technikai aspektusait, meg kell érteniük és tartaniuk kell az új, kreatív módozatokat a tartalmuk építéséhez és felerősítéséhez, a folyamatok és a tartalom kultúrájának felépítéséhez az integrált és skálázható tartalom marketingtervek megvalósítása érdekében.
Az alábbiakban megemlítem néhány fontos tartalmi marketing tippet a hagyományos SEO-marketinghez:
Használja ki a SEO adatokat, hogy lássa, hogyan lépnek fel az emberek. Vizsgálja meg, hogyan fogyasztanak az ügyfelek a tartalom és a tartalom. Határozza meg, hogy mi hozza létre az érdeklődést és eredményeket az akcióban részt vevő emberek számára. Szükség szerint állítsa be és optimalizálja a tartalmat.
Gondolj az ügyfél utazásra. Vegye fontolóra, hogy az ügyfelek különböző csatornákon és eszközökön keresztül vegyenek részt különböző tartalommal, különböző szakaszokban és különböző lelkiállapotokban. Értsd meg a konverziót és a vásárlási viselkedést, amikor az ügyfelek az eszközök (okostelefonok, táblagépek és asztali számítógépek) között mozognak, és ennek megfelelően építsék fel a tartalmat.
Folytonos ügyfélelemzés. Az ügyfelek érdeklődése vagy vágya ma gyorsan megváltozhat. Végezze el az ügyfél-márkakapcsolatok rendszeres elemzését. Hallgasson meg és gyűjti meg a betekintést, hogy lépést tartson a trendekkel. Továbbra is nyújtsák a megfelelő élményeket több tartalomformátum és csatornán keresztül.
Mindig mérje. Állítson be reális és konkrét célokat az Ön tartalmához, függetlenül attól, hogy felhívja a figyelmet, a szerves keresési forgalomra és rangsorokra, a társadalmi elkötelezettségre, a konverziókra vagy a bevételekre.
Következtetés
A SEO kulcsfontosságú a tartalom értékének maximalizálása szempontjából. A megfelelő közönségnek képesnek kell lennie arra, hogy megtalálja a tartalmat, és a tartalomnak üzleti eredményeket kell eredményeznie. A gazdagabb és értelmesebb tapasztalatokat kívánó márkáknak meg kell tanulniuk a szándék teljes megértését és hasznosítását. Ez azt jelenti, hogy a keresőoptimalizálás és a tartalommarketing egyetlen funkciójává válik Intelligens tartalom .
Ennek érdekében a SEO és a tartalom marketing csapatnak:
Közös célok létrehozása. Ahelyett, hogy csak a SEO-re vagy a tartalom teljesítményére vonatkozó célokat tekintene meg, egyértelmű kombinált célokat tűztek ki – legyen az konverzió, értékesítés vagy márkaépítés.
Egy egységként működik. Elfogadni egy szándéknyilatkoztatott SEO és tartalmi stratégiához. Dokumentálja a tervet.
Mérni és elemezni. Nyomon követheti a kulcsfontosságú mutatókat és a KPI-kat (például a szerves keresési pozíciókat és a forgalmat, az elköteleződést, a vezetőket, az értékesítést), amelyek összhangban vannak a céljaival és célkitűzéseivel. Helyezzen nyomon követési kódokat minden elérhető tartalomra, hogy segítsen azonosítani, hogyan, mikor és miért végeznek. Használja ezeket a betekintéseket a jövőbeli keresések és tartalmak tájékoztatására és bővítésére.
Folyamatosan fejleszti és alkalmazkodik taktikájához. Ami ma működik, előfordulhat, hogy a következő évben, vagy a következő hónapban nem működik.
A SEO és a tartalom konvergenciája itt van – Önön áll, hogy kihozza a legtöbbet.

Néhány vélemény ebben a cikkben kifejezve lehet a vendég szerzője, és nem feltétlenül a Search Engine Land. A személyzet szerzői szerepelnek itt .

A szerzőről

Jim Yu alapítója és vezérigazgatója BrightEdge , A vezető vállalati tartalomelérési platform. Széles körű szakértelmet ötvöz a nagy igény szerinti szoftverplatformok fejlesztésében és marketingjében, gyakorlati tapasztalattal a fejlett keresési, tartalmi és digitális marketing gyakorlatok terén.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!