SEOs Vs Web Developers

Beszéljünk róla. SEO vs Webfejlesztők. Az ügyfelek gyakran úgy gondolják, hogy a SEO-ek vagy a keresőoptimalizálás szakemberei és a webes fejlesztők ugyanolyanok, és ez nem teljesen nevetséges feltételezés. A jó SEO-k sok ajánlást tartalmaznak, amelyek közvetlenül a webfejlesztő csapatra vonatkoznak. Azonban a legtöbb helyszíni SEO stratégiát nem lehet végrehajtani webfejlesztő nélkül, hogy végrehajthassa a szükséges változtatásokat.

A SEO vs webes fejlesztők vitája már régóta folyik, de a valóságban nem számíthat arra, hogy az Ön SEO egy csúcsminőségű fejlesztő, aki képes minden egyes ajánlást végrehajtani. És ezen felül, jelentős időbe telik ahhoz, hogy elég kényelmesebbé váljanak ahhoz, hogy bárminemű változást okozzanak a webhelyén, anélkül, hogy kárt okoznának.

A legtöbb fejlesztő cégnél hónapok lesznek, mielőtt az új alkalmazottak számára lehetővé válik a szoftverbe való bejutás. Tehát hogyan várhatja el a vadonatúj SEO csapata, hogy csak ugorjon oda, és minden változtatást, amit szeretne?

Mindig feltételezni kell, hogy ha vállalati SEO szolgáltatásokkal foglalkozik, rendelkeznie kell egy webfejlesztővel is. És ez egy olyan tény, amely nem mindig kommunikál az értékesítési folyamat során. A vállalatok gyakran izgatottak a keresőoptimalizálás lehetősége miatt, mivel viszonylag olcsóak lehetnek más digitális marketing csatornákhoz képest.

Tényleg csak a SEO csapattárs idejének fizetését végzi, és a pozitív SEO eredmények lényegében “ingyenes” szerves forgalmat eredményeznek a Google és más keresőmotorok között.

Emiatt az értékesítési csoportok gyakran túlzottan kihasználatlanok SEO értékesítési szint , És elfelejtik megemlíteni a webfejlesztő időtartamának további költségeit az összes javasolt változtatás végrehajtása érdekében.

Gondolj bele, mint fizetett keresés vagy közösségi média hirdetési megbízás. Persze, fizetsz egy díjat a fizikai munkatárs által eltöltött órákra és erőfeszítésekre. De ezen felül a Google Adwords-on keresztül a kattintásokra fordított tényleges marketing dollár, vagy a Facebookon megjelenő megjelenések.

Általában egy ügynökség csak az ügyfél számláját számolja fel az összes marketinges dollárért, de nagy részét közvetlenül a keresési / szociális platformokon fogják használni, míg csak az eltöltött órák díja az ügynökség zsebébe kerül.

A különbség a SEO-szel, hogy tipikusan a digitális marketing ügynökségeknek nincs saját webfejlesztő csapata az ügyfelek feltöltésére. Az ügyfélnek rendelkeznie kell saját házon belüli csapatával, vagy időt és pénzt kell eltöltenie, és megfelelő fejlesztőket kell találnia.

A különbségeket az alábbi táblázat mutatja be:

Csatorna Ügynöki díj További kiadások
SEM (keresőmarketing) Ügynökségi személyzeti tag A létrehozás, ellenőrzés és optimalizálás ideje Dollár a Google-on, a Bing-ben stb. – fizetni a platformra
Közösségi média Ügynökségi személyzeti tag A létrehozás, ellenőrzés és optimalizálás ideje Dollár a Facebookon, az Instagram stb
SEO (keresőoptimalizálás) Ügynökségi személyzeti tag A létrehozás, ellenőrzés és optimalizálás ideje WEB DEVELOPER TIME – általában egy külső fejlesztőnek fizetik, vagy az ügyfél házon belüli fejlesztői által

A webhely méretétől és működésétől függően rendszeres házfejlesztő lehet, aki bármikor módosíthatja. Ha van egy kevésbé testreszabott webhelye, vagy magas színvonalú CMS-platformon (WordPress, Shopify, Wix, csak néhányat említ), akkor csak olyan fejlesztővel lehet eljutni, akire minden projektre felhívhat , És egy munkanaponként fizetni fogsz.

Tehát mindez azt mondta, beszéljünk részletesebben miért A SEO és a webes fejlesztés nem ugyanaz. Míg sok SEO hobbi, amikor fejlesztésről van szó, lehet, hogy saját weboldalaik vannak, amelyeket maguk építettek, és folyamatosan belefoglalhatják az irodán kívüli különböző nyelveket, A SEO-ek nem töltik a munkaórák nagy részét.

SEOs vs Web Developers

A kódolási tapasztalatok előfeltétele lehet bizonyos munkáknak, de általában csak egy hozzáadott bónusz egy SEO pozíció kirakásához. A SEO-k nem igényelnek gyakorlati tapasztalatot a kódolással. A legtöbb SEO-ajánlás azonban valamilyen változást jelent a webhelyének oldalára vonatkozóan.

Például a SEO csapata frissíteni szeretné a címcímkét (amely jellemzően CMS-platformon végezhető), vagy telepítheti a CDN-t (tartalomszolgáltató hálózat, amely a webhely tartalmát a világ minden tájáról érkező szerverek számára elosztja) annak érdekében, hogy felgyorsítsa A webhely betöltési ideje.

A legtöbb SEO-t leginkább tanácsadóként gondolhatjuk. Ők megadják a lehető legjobb tanácsot, de meg kell menned és csinálni. A legjobb ügynökségek közül néhánynak van elég gyakorlati CMS-tapasztalata annak érdekében, hogy bejusson és frissítse az alapvető weboldal tartalmát, például cím címkéit, meta leírásait, h1s, h2, image alt szövegét, URL-elérési útvonalait – akár 301 átirányítást is létrehozhat . Ezek a változások általában meglehetősen kezelhetők a fent említett platformokon.

A legtöbb technikai SEO bevált gyakorlat azonban sokkal többet tartalmaz, mint csupán a kisebb tartalom csípéseit. A webhelyet egyszerűen kell megszervezni, és a kódnak élesnek, tisztanak és száraznak kell lennie. És ha egy teljes weboldal átírja az szükséges, akkor nem számíthat arra, hogy a SEO ezt tenned kell.

A történet erkölcse itt az, hogy tudjuk, hogy a SEO kezdeti tanácsadási díja nem a történet vége. Míg csak akkor számolják fel, hogy az ügynökség viszonylag kicsi havi díja, maga a munka sokkal többet költ (hasonló a fizetett hirdetésekhez). Úgy érzem, hogy ez az értékesítési csapat felelőssége, hogy megfelelően kommunikáljon, de fontos, hogy a tulajdonosok tisztában legyenek azzal, amit feliratkoznak.

SEO Vs webes fejlesztők: létezhetnek az egyéb nélkül?

A SEO-k és a webfejlesztők biztosan nem ugyanazok a munkaköri címek, de a másik nélkül nem létezhetnek. Ha új webhelyet építesz fel, fontolja meg a csúcsot is SEO ügynökség A webes fejlesztési folyamatban. És ha az Ön SEO tartályozik, és szeretné felvenni egy ügynökség segítségét, tartsa a fülét egy jó fejlesztő számára is, mert valaki végrehajtani fogja ezeket a változásokat, ha látni szeretné az eredményeket.

Szerző Bio:

Leah Tagliarino SEO szakember Flying Point Digital . Szeret segíteni az ügyfeleknek a problémák megoldásában, és folyamatosan próbálja elérni a legfrissebb iparági tendenciákat. Ha nem csinál SEO-t, Leah megtalálható New York-i város felfedezésével vagy mintavételezéssel.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!