Ha szembesülsz a sok ezer potenciális problémával, ahol egy nagy webhelyen lehet, honnan kezded? Ez a kérdés próbáltuk megoldani, mikor Újraépített webhely feltérképezése . A válasz szinte teljesen a webhelyén múlik, és mélyreható tudást igényel a történelméről és céljairól, de szeretnék körvonalazni egy olyan folyamatot, amely segíthet a zaj kijavításában és elindulásában. A egyszerűség veszélyes lehet Korábban mi a Moz-ban próbáltuk címkézni minden kérdést magas, közepes vagy alacsony prioritásként. Ez a leegyszerűsített megközelítés vonzó lehet, sőt megnyugtató is lehet, és arra gondolhatsz, miért mentünk el tőle. Ez nagyon tudatos döntés volt, és néhány problémára bukkan. Először is, a rangsorolás nagymértékben függ a szándékodtól. A szándék rossz értelmezése rossz tanácsot eredményezhet, amely a zavaró vagy véglegesen katasztrofális jellegektől függ. Tegyük fel például, hogy egy vadonatúj SEO-t béreltünk a Moz-ban, és láttuk, hogy a következő kérdés számlál: Szinte 35 000 NOINDEX címke ?! MI A GYEREKEKRŐL ?! Ha ez az új SEO, majd rohant, hogy távolítsa el ezeket a címkéket, akkor nagy kárt okoz, és nem veszi észre, hogy ezen irányelvek túlnyomó többsége szándékos. Rendszereinket intelligensebbé tehetjük, de nem tudják elolvasni az elmédet, ezért óvatosak vagyunk a hamis riasztásokkal kapcsolatban. Másodszor, a bucketing kérdések prioritásként nem sok segítséget nyújtanak annak megértésében, hogy ezek a problémák milyen jellegűek, vagy hogy hogyan kell megoldani őket. A webhely feltérképezésével kapcsolatos kérdéseket ötféle leíró típushoz kategorizáljuk: Critical Crawler kérdések
Lánctalpas figyelmeztetések
Átirányítási problémák
Metaadatkérdések
Tartalmi kérdések
A típus szerinti kategorizálás lehetővé teszi, hogy inkább taktikai jellegű legyen. Például az új “Átirányítás” kategóriában megjelenő problémák sokkal gyakoribbak lesznek, ami potenciálisan közös javításokat eredményez. Végső soron a problémák megoldásában csak az első lépés. Jobban szeretnénk segíteni abban, hogy kijavítsuk őket. 1. Kezdje a Critical Crawler problémákat Ez nem jelenti azt, hogy minden szubjektív. Néhány probléma blokkolja a feltérképező robotokat (nemcsak a miénk, hanem a keresőmotorok), hogy egyáltalán eljussanak az oldaladhoz. Ezeket a “kritikus bejárókkal kapcsolatos kérdéseket” csoportosítjuk első kategóriánkra, és jelenleg 5XX hibát, 4XX hibát és 4XX átirányítást tartalmaznak. Ha 5XX hibákban hirtelen fellépő hiba lép fel, tudnia kell, és szinte senki sem szándékosan átirányítja a 404-et. A Feltérképező felületen kiemelt Kritikus feltérképezési problémák jelenhetnek meg: Keresse meg a piros figyelmeztető ikont, hogy gyorsan felismerje a kritikus kérdéseket. Oldja meg ezeket a problémákat először. Ha egy oldalt nem lehet feltérképezni, akkor minden más bejáró problémája vitatható. 2. Az egyenlőtlenségek az előfordulási gyakorisággal Mikor a technikai SEO kérdések megoldására van szükségünk, a súlyosságot a mennyiséggel is ki kell számolnunk. Ha nem tudsz semmit a webhelyről, azt mondanám, hogy egy 404-es hiba valószínűleg érdemes foglalkozni a duplikált tartalmak előtt – de mi van akkor, ha tizenegy 404 és 17 843 duplikált oldal van? A prioritások hirtelen nagyon különbözőek. A Webhely feltérképezésének alján olvassa el a “Javasolja a Fixelést: Már elvégeztük a számítástechnika számát, sürgősen súlyosította a kérdést. Ehhez bizonyos feltételezésekre van szükség a prioritások meghatározására vonatkozóan, de ha az időed korlátozott, reméljük, hogy legalább egy gyors kiindulópontot nyújt néhány kritikus probléma megoldásához. 3. Oldja meg a többoldalas problémákat Van még egy előnye a nagyszámú problémák kezelésében. Sok esetben több száz (vagy akár több ezer) oldalt lehet megoldani egyetlen javítással ellátott oldalakon. Ez az, ahol egy taktikai megközelítés sok időt és pénzt takarít meg. Tegyük fel például, hogy be akarok ásni a 914 oldalamba a Moz.com hiányzó meta leírásait. Rögtön észreveszem, hogy ezen oldalak egy része blogbejegyzés kategóriák. Szűrés szerint URL: Gyorsan látom, hogy ezek az oldalak a hiányzó leírásaim közül 392-et teszek ki – ez egy hatalmas 43% -uk. Ha aggódom a probléma miatt, valószínű, hogy elég egyszerű CMS-oldallal oldhatnám meg, és több száz problémát törölhetnék néhány sornyi kóddal. A közeljövőben reméljük, hogy elvégezzük az elemzés néhány elemét, de ha a szűrés nem végzi el a feladatot, exportálhatja a CSV-fájlok listáját is. Ezután forgassa el, és szűrje a szíved tartalmát. 4. Bele merüljön oldalakra a PA és a feltérképezési mélység között Ha nem tudsz könnyű észrevenni a világos mintákat, vagy ha megoldotta ezeket a nagy kérdéseket, akkor mi a következő lépés? A több ezer problémának a rögzítése egy URL-ben egy időben csak akkor érdemes, ha tudod, hogy ezek az URL-címek fontosak. Szerencsére most rendezheti az Oldalfelügyelet (PA) és a Crawl Depth (Mező feltérképezése) között a webhely feltérképezésében. A PA a saját rangsorolási képességünk belső mutatója (elsősorban a linkek sajátossága által), és a Crawl Depth egy oldal távolsága a kezdőlapból: Itt láthatjuk, hogy a MozBar URL-címek egyikének átirányítási láncolata van, ami egy nagyon magas szintű oldal. Ez valószínűleg érdemes rögzíteni, még akkor is, ha nem része egy nyilvánvaló, nagyobb csoportnak. 5. Tekintse meg a tüskéket új kérdésekben Végül, az idő múlásával, akkor is szeretné figyelmeztetni az új problémákat, különösen, ha nagy számban jelennek meg. Ez hirtelen és potenciálisan káros változást jelenthet. A webhely feltérképezése most egyszerűen nyomon követheti az új problémákat, beleértve a riasztási ikonokat, grafikonokat és az új problémák gyors összefoglalását kategóriák szerint: Bármelyik feltérképezés néhány új oldalt fog felderíteni (a tartalomkészítő gép soha nem hagyja), de ha egyszerre több száz új típusú fájlt lát egyszerre, fontos, hogy gyorsan ássanak és győződjön meg róla, hogy semmi sem rossz. Egy tökéletes világban a SEO csapat mindig tudni fogja, hogy mi változik más emberek és csapatok a webhelyen, de mindannyian tudjuk, hogy ez nem tökéletes világ. Remélem, ez legalább néhány ötletet ad ahhoz, hogy gyorsan merülhessen webhelyének technikai SEO-problémáival. Ha meglévő ügyfél vagy, már hozzáférhet Moz új webhely feltérképezése És az ebben a bejegyzésben ismertetett összes funkciót.

Ha tetszett, kérlek oszd meg barátaiddal!